Assalamualaikum
Minggu depan dah raya. Seronok? Puasa cukup? Cakap pasal raya mesti ada kaitan dengan KAD RAYA. Haaa..dekat sini siapa dapat kad raya banyak? Mesti seronok kan. Tapi zaman makin moden. Hantar ucapan raya melalui e-kad je. Dah tak seronok sangat macam dulu kala. Kan?
Amboi Yana kemain senyap-senyap masuk paper kan. Macam mana dapat masuk ni. Pung pang pung pang soalan bertalu-talu orang tanya semalam. Eheks. Sebenarnya 2 minggu lepas wartawan dari Utusan Malaysia, Kak Alyn. ade contact saya dekat facebook dan juga fanpage saya. Dia tanya camni
"Yana ada kumpul kad raya tak? Saya wartawan dari Utusan Malaysia nak isi ruangan S2 mengenai kad raya sempena nostalgia raya nanti la.....blablablabla.."
Lepas tu kami contact melalui fon dan aturkan interview dan shoot semua. Jurugambar tu datang rumah saya, baguskan? Hehehe u____u. Saya pun jadi malu. Sebab mama saya ada. Hahaha.
Ni lah muka depan Utusan Malaysia untuk ruangan S2 semalam. (11/8/2012). Tu semua gambar kad raya saya kumpul sejak berabad dulu kala. Jumlah hingga sekarang adalah dalam 159 keping kad. Hehehe. Jurugambar tu nampak teruja sangat tengok kad raya banyak-banyak. u___u
Kalau awak beli paper semalam. Boleh lah baca cerita saya tentang kad raya. (Y)
Ni siapa? Ni saya. Tak kenal? Oke fine. Hehehe.
Haa. tu haa muka saya dalam paper. Noob. Mama cakap muka saya nampak lain dalam paper. Sekali tengok memang tak cam. Mungkin lah. Macam-macam cerita saya kongsikan. Sebab kad raya ni sangat bermakna dan bagi seribu satu kenangan bagi mereka yang dapat. Bila kita baca balik. Kita akan rindu saat itu. Rindu kepada si pemberi. Dan rindu semua lah.
Terima kasih kepada sesiapa yang kasi kad raya dekat saya tahun ni. Tak sangka masih lagi dapat merasa kad raya pemberian kengkawan. Tahun ni saya dapat 15 keping kad raya. Korang? Hehehhee.

.jpg)



