Showing posts with label Emosi. Show all posts
Showing posts with label Emosi. Show all posts

Sep 5, 2011

Ohoii! Tak suka larhhhh!!


 
Hishh! bikin panas betul lah,habes kedut-kedut naik muka ni..erghh -__-" opss! bukan marah dekat korang tapi tak tahu lah kot-kot korang buat jugak natang niehhh..hish ! geram betul,tak suka larhhh! pantang betul kalao bukak facebook nampak kebende nieh..lagi pantang kalao tengok notification belambak invite aku kebende nieh..ggrrr! nak tahu ape? hah tengok sini meh


Ni yang buat aku naik hangin nieh..suka sangat invite aku main game dekat facebook..tak suke larhhh! ishh,nak buat pengakuan sikit nieh,mangkuk hayunn betoi -___-
  • aku tak suke main game
  • aku tak suke main game
  • aku tak suke main game
Kalao sehari setakat 2 3 orang invite boleh consider lah jugak..tapi kalao sehari dah 104 orang invite main game,haihh..ada yang nak kena baling pinggan mangkuk nieh..oke,agak agresif kejap..wawawa..segala jenis game dekat facebook atau mane-mane jelah memang aku tak layan and susah nak layan sebenarnya,tak payah nak ajak laa,memang tak reti nak tekan tang celah mane..lagipun aku bukan hantu game..agresif kejap..

Err oke baru boleh tido dengan aman sebab dah lepas geram kat sini..HAHAHA..tobat gilorrr..gudnyte semua..dadaa didiii duduuu




Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

Jul 28, 2011

Kalao dah macam nie, stop bloging jelah



Seharian Yana emo, dengan masalah orang  tak betul di facebook lah, masalah di blog laa..erghhh, maybe agak tensyen sebab selama ni tak pernah jadi..ceittt, memang malang plus plus ke ape hari nieh..

Nak dimulakan cerita, celik je mata pagi tadi terus terjah lappy suam suam suku nie haa, tunggu masa nak meletop je sebab asyik online sampaikan cooler dah nak pencen..semalam line maxis buat hal gara-gara hujan lebat teramat..okelah, dah faham sangat, esok-esok oke leteww..mula-mula kemain senyum melebar sebab dapat connect broadband walaupun dalam keadaan rambut kusut masai,,marilah buka blog kejap..oke hencik google,perlukan belas ehsan anda

Taip---> http://alyaeyanaqaisara.blogspot.com/

Loadinggggg>>>>>>>>>

Mari tengok sini wehh, nak sentap kejap nieh


Bulat mata Yana kejap, kalah mata berbie doll tau..mane body background Yana? yang warna putih tu..haishh, tak puas hati..refresh lagi..refreshhhh..sampai 5 kali ni haa..scroll bawah sikit tengok ape jadi..ni haa,kasi urat-urat saraf menggelegak bak buih-buih air panas dalam kawah..GGRRHHH, apesal jadi camnie?

Haah? dah lesap mak aihh, lepas je iklan Churp-Churp tu terus tadaakk hapa, uhuk-uhuk..jangan lah rosak wahai intan payungkuhh..boleh demam aku, pastu scroll lah bawah lagi..kali ni memang loncat-loncat happy..sebab? korang tengok lahh ...

Totally musnah dan hancus blog Yana nih..yeayy ! hypothesis accepted wehh..baguslahh, laen kali buat perangai lagii..

Then Yana tanya kawan-kawan blogger lain dekat group suruh tengokkan..diorang cakap oke je? normal macam biase? apesal Yana tengok abnormal nieh, gosok-gosok mata sikit sambil refresahh berulang kali..hasil tetap sama,.then try bukak dengan Google Chrome, Mozilla lagi..Internet Explorer lagi..sama je, separuh-separuh..GGRRR =___="

Korang tengok oke tak? macam biase? tolong komen boleh sebab nak survey nieh..dan kalao sesiape tahu jalan penyelesaiannya harap dapat bantu dan inform Yana ye..dah seharian merajuk dengan blog niehh..uhhh -.-"




Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)