Showing posts with label Bloglist. Show all posts
Showing posts with label Bloglist. Show all posts

Jun 8, 2012

Segmen : Bloglist With Yana



Assalamualaikum
...................................................


Untuk pertama kalinya Yana nak buat segmen untuk semua orang dan untuk sape-sape jelah yang nak join.Wuwuwuuwuwu.




SYARAT-SYARAT:
- Buat entry bertajuk "Segmen: Bloglist With Yana"
- Letak banner diatas dalam entry
- Sertakan link blog/link twitter/link page korang (letak link yang korang ada laa)
- Letak gambar korang 1 (senang Yana nak kenal,hehe)
- Hantar link di entry ini okey.

MANFAAT:
- Bloglist untuk blog/twitter/page akan Yana buat
- Follower dan trafik InsyaAllah meningkat
- Blog dikenali ramai
- Kenal sesama blogger/tweeps

JANGAN LUPA FOLLOW MINE JUGAAA :)
Twitter >KLIK<
Page >KLIK<

Jangan lupa buat entry dan promote dekat semua orang! Jangan lupa follow blog/twitter/page Yana juga yaa. Lahv u alls :)



Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

Mar 8, 2012

"WANTED : Blog link for Khumaera Ismail bloglists siri 4"




! ❀✿ MISS LIBRARIAN ✿❀ !


Ada yang berminat join bloglist Khumaera Ismail? Tekan je banner comel dekat atas oke


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

Aug 6, 2011

JOM KITA JOIN : Bloglist Cik Nanie



Photobucket 

Tertarik banner di atas? jom ramai-ramai join bloglist Cik Nanie yang omei lote nieh

"Blogger,Superb Duperbb!!!"

Wanna tag Aida, Emily and Arisya to join this bloglist

Marilah join before : 31 August 2011



Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)