Dec 29, 2010

Sudah Prepare Untok Sem 2?


Ollaa peeps,sehad?eceh..dah lame rasenyer tak mula entry cenggini en..huhu..betol tak?by da way agak aku agak teruja lah sikit nak berblogging ary nie..kenape ek,hurm..aku pon tataw lol..biase lah,tak sabar nak mulekan life baru aw untok tahun 2011..eceh..jangan hangat-hangat tahi ayam sudeyh..hangat-hangat tahi kambing jewk boleh..HAHA..mule-mule je bersemangat..awal tahun lah katekan..dah masok 2 3 bulan,lembik tak larat..eheh..oke lah,semalam dah story pasal result final exam aku en..result yang agak tidak cemerlang bagi diriku..pehh..yang penting usaha itu ada!yeay!bangkit balik..tebus result biar gempak untok next sem!yeay!!*lompat-lompat tande hepi plus bersemangat..HAHA..tapi aku nie dah prepare ke untok sem 2 yang mungkin lebih mencabar lagi tuh..aiyakk..manyak takod maa..eheh..semalam dah usha-usha subjek register untok sem 2,haa hari nie lak dah dapat tawu jadual untok sem depan..OMG! apekah semua ini benar?atau sekadar bayangan mate aku sahaje? aku tak percayer!aku tak percayer!!dusta semuanya..*hishh..ape kau merepek nie Yana..sengal tibe-tibe..actually setelah menelaah jadual baru untok sem depan,di sini aku dapat buad kesimpulan bahawe aku terpakse mangon awal tiap-tiap pagi..kelas pukol 8 everyday!!argghhh..tamao laa..alahai..sem 1 heaven giler-giler..kelas start kol 9 or 10 or 11..takpon petang je..lagi heaven ade satu or dua kelas je sehari!HAHA..itulah life aku kat universiti sepanjang sem 1..hah,sekarang amik kau..sem 2 bakal buad dikau rajin mangon pagi..mandi air yang tejok-tejok cam kat waterfall tuh..HAHA..padan muke kau Yana..sabar jeklah..adeh..16 jam kredit,means masok kelas saje lah aku next sem..ahah!.haishh..kate nak berubah tadi,apehal dok merungut nie..nak berjaye tak?*NAK! nak 4 flat tak?*NAK! nak dapat pointer tinggi tak next sem?*NAK! haa,jangan merungut,teroskan mangon awal pagi untok ke kelas..huahuahua..ape susah..ekot sahaje ape yang ditetapkan oleh lecturer..paham Yana?*iye Puan,saye paham sangat-sangat..ngeh ngeh ngeh..


jadual next sem yang agak menggerunkan diriku..HAHA..gerun kat celah mane pon taktau..HAHA..semangat Yana!semangat!chaiyok chaiyok chaiyok..

sori entry ringkas and pendek and ketot sahaje..hehe..teruja terlampau sampai tataw nak story ape..kih3..see yaw next entry..babai peeps


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)