Oct 12, 2010

pArt oF My LurVe

ntah kenapa ttba ja aku tbkak blog pasai cnta...
apa aku sedang bercinta?? no...no..no... aku bukan tengah bercinta tetapi aku akan bercinta.. bila?? itu aku sendiri xmampu nak cakap sebab aku sendiri masih keliru.. yang aku pasti aku masih cintakan dia walau hakikat aku sendiri xpasti apa aku dengan dia akan bersama.. aku akan terus tunggu dan tunggu selagi aku mampu dan selagi aku masih boleh bertahan.. sememangnya bibir mampu mengucapkan kita mampu lupakan dia, kita mampu mencari penggantinya tapi hanya hati yang tahu.. bukan senang untuk mencintai dan bila kita sudah mencintai bukan senang untuk kita melupakan.. kenangan aku dengan dia xpernah hilang walau macam mana aku cuba walau macam mana aku buat.. orang pernah cakap aku terlalu memilih tapi ada orang tahu sapa dalam hati aku.. aku bukan sengaja nak permainkan cinta orang lain, aku bukan xhargai cinta mereka. aku hargai sangat cuma aku xmampu untuk mencintai mereka sebab dalam hati aku cuma ada satu cinta. cinta yang xdihargai... salahkah kita mencintai?? mungkin aku salah sebab mencintai dia, tapi bukan aku sengaja untuk mencintai.. cinta hadir tanpa dipaksa.... aku redha.. aku masih menunggu dan tetap menunggu..sakitnya tetap terasa saat namanya bermain dibibirku..kenangan aku dengannya tetap menjengah dikala aku sendiri.. tapi sampai bila aku xmampu nyatakan sebab hati manusia mampu berubah.. "jodoh xkan datang bergolek"... itu artikel yang aku baca... entah aku sendiri xmampu untuk buat keputusan.. yang pasti dihati aku masih ada dia walau apa yang dia buat..mungkin aku seorang pengemis..pengemis cinta dia... bagi aku xsalah untuk kita berusaha mendapatkan cinta.. aku pernah berusaha untuk dapatkan cinta aku tapi bila aku dan dia xditakdirkan untuk bersama aku xmampu buat apa2.. aku yakin ALLAH lebih mengetahui.. cinta itu buta??? cinta tidak buta tapi sesetengah orang yang memiliki cinta yang xmampu untuk menilai cinta.. kita tidak akan menghargai sesuatu apabila ia masih kita miliki.. dan kita akan menyedari kita menyayanginya bila ia sudah pergi.. apa aku akan berada dalam golongan ini atau dia?? apa aku yang xtahu untuk menghargai kehadiran insan lain kerana masih menunggu dia?? tapi sesuatu yang aku pasti aku masih muda, masih remaja,masih belajar,masih perlu kejar cita2 dan perjalanan aku masih panjang, aku xnafikan cinta itu perlu,dan aku jugak xmenolak kehadiran cinta cuma buat masa ini saat ini aku belom mampu untuk mencintai insan lain selain dia...


Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kaseh drops komen
Esok-esok drops komen lagi oke ! :)