Sep 28, 2013

Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak



Assalamualaikum semua.

Hari ni dengan berbesar hatinya yana nak sertai giveaway Saya Sayang Malaysia dari Jiwarosak.


Giveaway Saya Sayang Malaysia


Jom Sertai Saya Memeriahkan Lagi Giveaway ini..

Hanya 4 Step untuk Sertai Giveaway Saya Sayang Malaysia


1. Tajuk "Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak"

2. Copy and Paste Code entry giveaway

3. Follow dan Like fanpage Sponser



4.Lengkapkan Ayat – Saya Sayang Malaysia kerana dirimu tiadalah pengganti. Betapa saya sayang dan kasihnya pada Malaysia. Sekiranya Malaysia hilang jati diri, maka Malaysia yang saya kenali sekarang takkan ada lagi pengganti di masa hadapan. Kekalkanlah jati diri, agar diri ini akan kekal mengasihimu,Malaysia. Saya sayang Malaysia!!!


Sila Layari Website Penganjur untuk menyertai giveaway ini..

Tunggu ape lagi? Mana tahu ada rezeki untuk menang kali ni kan? Who knows :-)







Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)

Sep 22, 2013

Victoria Secret.



assalamualaikum.

Siape tak kenal produk Victoria Secret yg wangi sampai nak berdarah hidung tu kan? Yang penting semua jenis wangi dan dapat puaskan hati sesiapa je yang beli. Dari body mist, body lotion dan jugak body wash dia kan? Alright. Mukaddimah tu je. Ada yang berminat nak beli tak? Yana jual murah-murah je dekat korang. Nak borong pun dialu-alukan. Harga dapat dirunding, puji lah sesikit kalao nak murah. Kesitu pulak kan. Hehe. 

Untuk pertama kalinya, Yana amik order untuk body mist dulu ya? In shaa Allah nanti akan jual body lotion & body wash pula. 







1.love spell
2.pure seduction
3.romantic wish
4.delicate petals
5.vanilla lace
6.amber romance
7.pretty in pink
8.blossoming romance
9.sweet day dream
10.endless love
11.sweet tamtasion
12.secret scrush
13.strawberi and champion
14.secret champ
15.berry kiss
16.ginger cream
17.such a lirt
18.secret craving
19.enchanted apple
20.island waters
21.sheer love
22.ravising love
23.moonlight dream
ada 23 jenis bau body mist Victoria Secret semuanya best


Harga sebotol Rm50 sahaja include postage. Nak borong kita kasi harga lain oke. Anything boleh PM Yana di facebook atau page sahaja oke? 

Facebook: <KLIK>
Page: <KLIK>

*untuk minggu ni, Yana amik pre order dulu ye. PM laju-laju!





Suka? LIKE je! :)


LIKE Fan Page Yana sekali yer! :)